Jõulupeo organiseerimine

Jõulupeo organiseerimine – 7 nõuannet korraldajale

Eelmises postituses rääkisime jõulupeo organiseerimise meelespeast ning katsime teemad nagu asukoht, peokutsed, valmis paketid, söögid-joogid ning abikaasad jõulupeol. Seekord jätkame sama teemat, kuid räägime lähemalt peosaali kaunistamisest, meelelahutusest ja muudest olulistest eduka peoõhtu elementidest.

Loe eelmist postitust SIIT.

  1. Anna osavõtjatele teada peo dress code. Kui soovid iga-aastastele jõulupidudele vürtsi lisada, siis tee teemapidu, aga ära mine stiiliga raskeks – külalistele ei tohiks riietuse või aksessuaari otsimine peavalu põhjustada. Alati on heaks tooniks kui korraldaja poolt on paar ekstra aksessuaari peopaigas, mis saab stiiliga jänni jäänud osalejatele laenuks anda.
  2. Dekoratsioonid! Uuri, kas peopaigas on teemakohased dekoratsioonid olemas või tuleb need ise muretseda. Peoruumides keskendu dekoreerimisel sissepääsule, laudadele, baariletile, lavale või lavanurgale, ning muudele paikadele, kuhu rohkem pilke võib langeda. Kaunistused ei pea olema ülepakutud, kuid ära unusta, et mõni väike detail võib üleüldist atmosfääri palju mõjutada.
  3. Muusika valikut ei tasu peo edukusel alahinnata, seega ära jäta seda viimasele hetkele. Võimalusteks on kutsuda bänd, DJ või koostada ise ürituse playlist. Kui eelarve ei võimalda bändi kutsuda siis meeleolu loomiseks tasub uurida võib-olla mõne kolleegi tuttav tegeleb muusikaga ning saab sümboolse summa eest esitada paar lugu? Ära unusta peopaigalt uurida muusikasüsteemi võimaluste kohta, eriti kui on tulemas esineja tuleb olla kindel, kes mille eest vastutab. Et ei tekiks olukord, kus esimene tund peost otsitakse meeleheitlikult vajalikku juhet. Sama kehtib ka kui on soov kõne pidamiseks mikrofoni.
  4. Meelelahutus võimalusi on lõputult, kuid tee oma valik vastavalt osavõtjatele. Kui tead, et neile meeldib pigem showd vaadata kui ise teha, siis mine palgatud esineja rada pidi (tantsijad, mustkunstnik jne). Kui aga külalised tunnevad end ise rambivalguses suurepäraselt, saab organiseerida, et külalised lõbustavad üksteist – näiteks jagades osavõtjad juba enne pidu gruppideks ning lasta igal grupil mõelda etteaste jne. Samuti on võimalik palgata õhtujuht, kes hoolitseb mängude eest ja et pidu õhtu jooksul ei vaibuks.
  5. Jõulupidu on sobivaks paigaks tunnustada töötajaid ja öelda „aitäh!“. Nii tunnevad kõik end väärtustatuna. Kui peolt peaks astuma läbi ka jõuluvana, siis see on selleks heaks momendiks. (Uuri eelnevalt peopaiga mikrofoni võimalusi.)
  6. Jõulupeo mälestuste talletamiseks palka fotograaf, kuigi kõik niikuinii teevad telefoniga pilte. Fotograafi tehtud pildid on aga kvaliteetsed (oleneb loomulikult, mis taseme fotograafiga on tegu) ja neid on võimalik hiljem kasutada firma kodulehel või kontoris. Alati on ka alternatiive nagu näiteks polariod kaamera rent, millega saavad kõik peokäigus klõpsutada ning hiljem saab vahvamad fotod kontorisse üles riputada.
  7. Mõtle, kuidas pidulised üritusele ja pärast ürituse lõppu koju saavad. Võib-olla tuleb buss rentida või anda külalistele informatsiooni erinevatest transpordi vahenditest koju naasmiseks. Probleemid koju jõudmisel võivad peo üleüldise mulje alla kiskuda.

Firma jõulupeo organiseerimine ei ole kunagi lihtne, kuid kui alustada varakult, siis on võimalik ka ise pidu nautida. Peo organiseerimisel tee nimekiri kõigist vajalikest punktidest, jaga lihtsamaid ülesandeid kolleegidega (kes hoolitseb kutsete ja dekoratsioonide eest, kes vastutab muusika eest jne) ja usalda peopaiga nõuandeid.

Kui soovid lisainformatsiooni erilistest jõulupidudest laevas, siis kliki allolevale nupule.

Vaata lähemalt mida meil pakkuda on